24 Aralık 2012 Pazartesi



Bir yıl daha bitiyor...bu hüznü azaltmak için sanırım yılbaşı süsleri ....biraz umut vermek için biraz da olmayan şeyler için "suç sende değildi" avuntusu....

Yediğimiz yuttumuz yalanlarla, söylediğimiz yalanlarla, umutların boş çıktığı, harika süprizlerin olduğu, beklentilerin biraz daha beklediği bir yıl....babamsız ilk yılım....
......
2013'e çok yüklenmemeyi planlıyorum bu yıl ! : )  duaların bi kısmını ben yapayım dedim...ve ilkini de dün gerçekleştirdim....orkideye bayılırım...hediye gelmesini çok istedim...bekledim...bekledim... ama gelmedi.. dün nihayet aldım kendime...işte 2013 mantığım bu olsun dedim..

size de tavsiyem...başkası alsın/ yapsın/...vs diye dua edeceğinize kendiniz yapın...geriye zaten dua edeceğimiz bir sürü şey kalıyor...  : )



2 yorum:

Diyetisyen Serap Orak dedi ki...

Çok iyi düşünmüşsün Simlacım, ben de kendime hediye almayı çok severim. Ayrıca sen söylemeden ne istediğini bilenlerin veya düşünenlerin sayısı o kadar azaldı ki... Yeni yılda çok güzel günler olur umarım...

simla müderrisoğlu olgun dedi ki...

Beklenti bazen insanı yoruyor...bi de durduk yere kırgınlıklara gerek yok..! anlatılmadan anlaşılmanın imkanı da yok !:))
yeni yılda hep beraber olmak dileği ile !
öperim...