12 Nisan 2012 Perşembe




"kumdan kaleyim....aman,


üflesen düşerim.....aman,


bakma sert gibiyim....amaann...."



tesadüfen TV'de duymasaydım bu şarkıyı, üşenirdim şimdi buraya birşeyler karalamaya...

eski müdürümün kulakları çınlasın.. " hayatı biz karıştırıyoruz, zorlaştırıyoruz...umutlarla, varsayımlarla, beklentilerle..." derdi..."oysa hayat derdi, çok basit ve sade...çok da ciddiye almamak lazım " derdi....

Mevlana'nın sözü: herkes kapı kadar alır....

bazen seyrettiğimiz aynı film...okuduğumuz aynı kitap...aynı haber...aynı şeyler işte...bakarsınız ki, herkes farklı etkilenmiş...başka bi yanına takılmış...aynı kelimeler bile herkesin içinde bazen farklı yankı yapmaz mı....

iyi geceler....


NOT: 13 Mart tarihinde bahsettiğim kitabı...evet, aldım başladım bile " Yıldızların Altında" adlı kitap.... gayet de memnunum...gökyüzü ellerimde, okuyorum... : I

Hiç yorum yok: