5 Mart 2012 Pazartesi







Aslında sürekli aklım burda..ama, bazen içimden geçenlerle yazabileceklerim arasında uçurumlar olunca, soğuyorum yazmaktan...oysa, birşeyler karalayarak nefes alanlardanım ben de....sanırım sorun, "uçurum" olmasında....


Geçen sürede, babamı kaybetttim....1 yıla yakın süren hastalığı ve sonsuzluğa yolculuk.....



Zaman bir yerde devam ediyor...ama, kaybettiklerimiz...ya da sonsuza kadar kaybettiklerimizle boşluk içimizde de büyüyor... iyi şeylerle doldurmak lazım....ne kadar dolabilirse....

...............



Haftasonu....Üsküdar Musahipzade Celal Sahnesi'nde "İstanbul Hatırası" adlı oynuna gittim. Oyun güzel, fena değildi..Başoyuncu Toron Karacaoğlu'ydu. 81 yaşında hala çalışan...üreten...muhteşem Türkçe'si ile bu yaşına rağmen sahne performansı ile beni büyüledi...




Birçoğumuz ekonomik sebeplerden dolayı çalışıyoruz...bazılarımız da paraya ihtiyacı olmadığı için çalışmıyoruz...oysa tam bu sınırın ortasında yaptığı işi severek üreterek çalışan insanlar var...işte onlar hiç yaşlanmıyor....onlar yaş'dan ...yıllardan bağımsız...özgürce ve kendilerini geliştirerek yaşamaya devam ediyorlar....



Daha nice yıllar bizimle olun Sayın Toron Karacaoğlu !!!....


1 yorum:

Diyetisyen Serap Orak dedi ki...

Yazını okurken sesi kulaklarıma geldi :) çok haklısın, bence işini veya hobisini sürdürmek hayatı sevmek ve bağlı kalmakla ilgili. Ama en önemlisi sağlık tabi...