15 Haziran 2010 Salı




Belki kaçıp gitmek lazım....bi güzel herkese mektup yazıp.....mail yani..
Mektubun yeni adı, "mail" ...giderken içini açmak lazım mı ?...yok, o çok zor .. : )
Kaçıcam dedim, kusucam değil.. Hoş, benim gibi garantici adamların gideceği yer de ,
önceden herkesin benim oraya gideceğimi bildiği bir yerse...kaçma fiiili, ne kadar dokunaklı..

Belki, mıh gibi olduğum yerde kalmak lazım....bi güzel kimseyi aramadan sormadan...kıpırdamıyorum yani..
Mıh gibi durup kalmanın yeni adı, " depresyondayım"....psikologa anlatmalı herşeyi...böyle böyle ..bu sebepten...
yok, o da çok zor... : ) Mıh gibi kalıcam dedim, delirdim demedim (henüz).. Hoş, benim gibi garantici adamların
delirmesi de önceden herkesin bilmediği konular olabilir ...kimsenin tahmin etmediği olaylar...delirmek fiili, ne kadar dokunaklı...

Belki, herkese karşı içimden ne geçiyorsa söylemek lazım...bi güzel herkese bir randevu verip....gel bu akşam dertleşelim yani..
Dertleşmenin yeni adı " yıllarca sustuklarımı söylüyorum"... dertleşiyorum diye içimden geçen herşeyi açmak mı lazım....yok, o da çok zor.. : )
Dertleşeceğim dedim, sırları anlatıyorum değil. Hoş, benim gibi garantici bi adamın anlatacağı sır, önceden kimsenin bilmediği birşey olacak...
sırları anlatma fiili, ne kadar dokunaklı..

Belki, hiçbirşey yokmuş gibi devam etmek lazım....bi güzel herkesle aynı şekilde aynı yolları geçerek...normal yani...
Normal'in yeni adı, " alışmadın mı hala?"... yaşarken şaşırmamak lazım.....yok, o da çok zor : )
Normal dedim, "abuk şeylere alışma " değil....normal diye,hayatımdan geçen herşeye alışmak mı lazım...benim gibi garantici bi adamın
böyle şeylere alışması önceden beni tanıyan kimsenin vermeyeceği bi ihtimal...abuk şeylere alışma fiili, ne kadar dokunaklı..

Belki de...........

3 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

çok benzer, çok gerçek ve bir o kadar da dokunaklı....

simla müderrisoğlu olgun dedi ki...

:)

Selam Brajeshwari,
...demek hala okuyorsun.

...çook sevindim!.

Diyetisyen Serap Orak dedi ki...

kendini rahat bırak diyeceğim ama senin gibi garantici biri için kolay olmayacaktır...